Pitchen

Middelmatige pitches bestaan niet. Een pitch is óf geweldig óf waardeloos.

Inhoud van deze training

Je moet tegenwoordig van goede huize komen om klanten ervan te overtuigen dat jouw diensten echt onderscheidend zijn. Of om jouw organisatie ervan te overtuigen dat jouw plan echt zo belangrijk is dat er kostbare middelen aan besteed moeten worden. Of om een sollicitatie commissie ervan te overtuigen dat jij de meest geschikte kandidaat bent voor de positie die jij ambieert.

Pitchen is oorlog. Je vecht tegen alle andere opties die het publiek heeft. Of het nu de concurrerende kandidaten zijn voor diezelfde baan, of concurrerende plannen binnen de organisatie, of concurrerende bedrijven.

In deze training krijg je een fundamenteel inzicht in waarom veel pitches zo slecht zijn en hoe je jouw pitches veel sterker kunt maken. Je leert hoe je jouw verhalen compacter maakt zonder de essentie te verliezen. Hoe je onderscheid kunt maken tussen details die je pitch tot leven brengen en details die je pitch om zeep helpen. Ook leer je hoe je niet alleen de informatie overbrengt, maar ook een emotionele verbinding met de ander kan creëren tijdens het pitchen.

Deze lessen kun je in het vervolg benutten in al jouw pitches. Of het nu salespitches zijn, pitches voor plannen of pitches over jezelf; vanaf nu heb je de tools om te zorgen dat al jouw pitches geweldig zijn.

Jouw return on education:

  • Je weet welke elementen nooit mogen ontbreken in jouw pitches
  • Je kunt het aantal woorden verkleinen en de impact vergroten
  • Je beheerst een proces dat jouw intuïtie helpt om betere keuzes te maken in je verhaal
  • Je weet je hoe je jouw pitches relevanter kunt maken voor jouw publiek
  • Je kunt jouw pitches echt onderscheidend maken
  • Je weet hoe je beter en effectiever kunt improviseren in je pitches

Open trainingen

Schrijf je individueel in voor een open training, voor een van de volgende data:

[calendar id=”543″]
Of vraag deze training aan voor jouw team of als individuele coaching.